Kenzo x H&M

Italian version:

Dopo le collaborazioni con Karl Lagerfeld (nel 2004), Roberto Cavalli (2007), Jimmy Choo (2009), Lanvin e Sonia Rykiel (2010), Versace (2011), Maison Martin Margiela e Marni (2012), Isabel Marant (2013), Alexander Wang (2014) e Balmain (2015), il 19 ottobre scorso, H&M ha presentato a New York la collezione realizzata in collaborazione con il marchio di moda francese Kenzo.

In vendita dal 3 novembre in 250 punti vendita selezionati in tutto il mondo e online, la capsule collection, disegnata da Carol Lim e Humberto Leon, è andata sold out nel giro di poche ore.

I must have della collezione uomo, a mio avviso, sono: il pullover in maglia di lana (79,99 €), la felpa jungle nera (49,90 €)e il bomber double-face (149 €).

 

English version:

After collaborations with Karl Lagerfeld (in 2004), Roberto Cavalli (2007), Jimmy Choo (2009), Lanvin and Sonia Rykiel (2010), Versace (2011), Maison Martin Margiela and Marni (2012), Isabel Marant (2013) , Alexander Wang (2014) and Balmain (2015), on October 19 2016, H&M presented in New York the collection realize in collaboration with the French brand Kenzo.

Available from November 3 in 250 selected stores worldwide as well as online, the capsule collection, designed by Carol Lim and Humberto Leon, has been sold out in a matter of hours.

According to me, the must-have items of the men capsule-collection are: the knit wool sweater (€ 79.99), the tiger-jungle-swater (€ 49.90) and the reversible bomber jacket (149 €).

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